Witam i słowo o zagrożeniu inwestycyjnym w Polsce




Witam!


Założyłem tego bloga by promować aktywną postawę oszczędzania i inwestowania! Dodatkowo dzięki blogowi mam nadzieję się samemu zmotywować by konsekwentnie dążyć do celu i nie zbaczać z drogi do wolności finansowej!

Sytuacja na światowych rynkach!

Tymczasem jednak skoro na moim blogu świeci pustka kilka ciekawych linków, komentujących aktualną sytuację na rynkach:

Kto ma rację wg Was ?? Ja osobiście trzymam się aktualnie z dala od rynków akcji z powodu zbyt dużej ekspozycji na ryzyko związane z kryzysem w strefie euro i zastanawiam się nad metodami zabezpieczenia portfela... 




Jak widać na załączonym grafie ( z blogu Krzysztofa Rybińskiego ) alokowanie środków w Polsce nie jest najlepszym sposobem na zabezpieczenie portfela, bo w momencie gdy wydarzy się coś dużego ( problemy Grecji są już znane jednak jeśli ona padnie, albo kolejne w kolejce Włochy ) to PLN będzie w wielkich opałach i trzymanie pieniędzy w denominowanych w PLN obligacjach lub lokatach niewiele pomoże.. Mam już pewne swoje przemyślenia odnośnie tej kwestii a nawet podjąłem już pewne kroki - postaram się napisać o tym w następnym odcinku.



Odpowiedzi

0 Odpowiedzi do "Witam i słowo o zagrożeniu inwestycyjnym w Polsce"

Prześlij komentarz

 

Categories

Recent Comments

Popular Posts

Return to top of page Copyright © 2010 | Platinum Theme Converted into Blogger Template by HackTutors